GombeOil immersed transformer foundationKepelbagaian jenis dan banyak ciri

  • masa pelepasan:2024-01-11 08:32:36
  • Kata kunci:

  • Paparan halaman:369
  • Penerangan pantas:

    Gombe,Analisis kesalahan biasa pengubah tenggelam minyak:Sebab penyegelan yang buruk, umumnya, penyegelan pinggir kotak dan pe

Kandungan artikel

Analisis kesalahan biasa pengubah tenggelam minyak:

Sebab penyegelan yang buruk, umumnya, penyegelan pinggir kotak dan penutup mesin ditutup dengan tongkat goma resisten asad atau plat goma. Jika kongsi tidak diselesaikan dengan baik, ia akan menyebabkan kesalahan biasa pembekuan minyak.

GombePeringatan suhu berlebihan dan perjalanan: mengumpulkan isyarat data suhu angin atau inti besi mengikut resistor pengukuran suhu sistem termistir PTC yang terpisah dalam angin tegangan bawah. Apabila suhu pembuluh pengubah naik lagi, jika ia mencapai [UNK] perisian sistem mengeluarkan sistem penggera suhu berlebihan; Jika suhu meningkat ke [UNK] lagi dan pengubah tidak lagi boleh beroperasi, isyarat data perjalanan suhu berlebihan mesti dipindahkan ke sirkuit penyelenggaran sekunder, dan pengubah mesti tergesa-gesa dengan cepat.

Kebocoran minyak di posisi penywelding elektrik

MustasaariKeras besi pengubah kuasa terbuat dari kerusi ferrit tergulung panas berkualiti tinggi, yang dikumpulkan pada antaramuka berbilang langkah darjah. Permukaan ditutup dengan penutup kabel melekat resin epoksi,GombeSenarai harga pengubah kuasa, yang menentang kerosakan dan kerosakan, dan mempunyai pengisihan bunyi dan pengurangan bunyi.

Penukar kuasa terdiri dari dua atau lebih koil elektromagnetik luka sekitar inti penukar yang sama. Keperlawanan angin disambungkan mengikut medan elektromagnetik bertukar dan berfungsi mengikut prinsip asas kesan magnetik semasa. Kedudukan pemasangan pengubah kuasa akan dianggap menyebabkan operasi,GombeMod pendinginan pengubah tenggelam minyak, penyelenggaran dan pengangkutan, dan kawasan yang boleh dipercayai akan dipilih pada masa yang sama. Kapasiti nilai pengubah mesti digunakan secara efektif bila melaksanakan pengubah.

Mod mewakili kumpulan sambungan pengubah jenis kering adalah: huruf utama Inggeris menunjukkan kabel di sisi utama (atau sisi utama), dan huruf Inggeris menunjukkan kabel di sisi sekunder (atau sisi sekunder). Y (atau y) adalah kawat bintang, dan D (atau D) adalah kawat segitiga.


GombeOil immersed transformer foundationKepelbagaian jenis dan banyak ciri



Fuse tenaga tinggi penukar memecahkan satu fasa;

Mengukur dengan tepat kebelakangan setiap fasa angin dan melakukan pengukuran. Jika ada perbezaan besar, ia adalah kesalahan umum angin. Kemudian melakukan pemeriksaan penampilan inti besi, dan kemudian mengukur dengan tepat penentang izolasi antara cip dengan kaedah tekanan AC dan galvanometer. Jika kerosakan tidak besar, cat bahagian yang rosak.

Permukaan flange tidak sama, bolt ketat terlepas, dan proses pemasangan dan pemprosesan salah, sehingga bolt tidak ketat dengan baik, menghasilkan kebocoran minyak.

StatistikPembuat pengubah kuasa

Pembuat pengubah jenis kering

Kerosakan pemburukan pengisihan inti pengubah


GombeOil immersed transformer foundationKepelbagaian jenis dan banyak ciri



Proses penghasilan pengubah jenis kering sangat proses, dan mesti secara teknikal sebagai pilar tertentu. Hanya dengan cara itu, kesalahan biasa inti besi akan berlaku. Jangan bimbang. Hubungi pengubah pengubah, dan pengubah akan menyerahkan teknik profesional untuk pemeriksaan. Sebab utama adalah seperti ini:

Container pengumpulan adalah botol kaca tanpa warna dengan plug kaca tanah mulut luas dengan volum .kg atau kg. - botol akan dikumpulkan pada masa untuk analisis dan eksperimen. Label akan diletak semasa pengumpulan. Perhatikan nama, sumber, tarikh pengumpulan, orang pengumpulan, kondisi cuaca dan bahan-bahan lain sampel minyak.

GombePembuat pengubah kuasa

Mod mewakili kumpulan sambungan pengubah jenis kering adalah: huruf utama Inggeris menunjukkan kabel di sisi utama (atau sisi utama), dan D (atau D) adalah kawat segitiga.

Apabila pembuat sampel pengubah kuasa dari tangki minyak kereta, selepas membuka penutup penutup, gunakan penutup karet yang bersih dan kering ke minyak. Pada masa yang sama tekan paip cabang dengan ibu jari anda, dan lepaskan ibu jari anda untuk memasukkan minyak ke dalam paip,

GombeMaklumat produk lain
  • LeixlipCustomized hydraulic fixed boarding bridgeMasalah apa yang harus diberi perhatian pada musim

    LeixlipCustomized hydraulic fixed boarding bridgeMasalah apa yang harus diberi perhatian pada musim

  • LeixlipHarga jembatan naik bimbitPenjelasan pemeriksaan industri

    LeixlipHarga jembatan naik bimbitPenjelasan pemeriksaan industri

  • LeixlipPlatform angkat aliran aluminumCara menjalankan kerja pemeriksaan khas

    LeixlipPlatform angkat aliran aluminumCara menjalankan kerja pemeriksaan khas

  • SaharanpurLukisan struktur terperinci bagi pengubah jenis keringSkop aplikasi dan masalah yang dihad

    SaharanpurLukisan struktur terperinci bagi pengubah jenis keringSkop aplikasi dan masalah yang dihad

  • EvlerPlatform angkat hidraulik kanak-kanak buatan tanganMenjejaskan kecekapan sistem penyejukan

    EvlerPlatform angkat hidraulik kanak-kanak buatan tanganMenjejaskan kecekapan sistem penyejukan

  • EvlerJembatan boarding bergerakApakah pasaran pelaburan

    EvlerJembatan boarding bergerakApakah pasaran pelaburan

  • PapaForklift boarding bridgeTitik terang dalam permintaan pasaran

    PapaForklift boarding bridgeTitik terang dalam permintaan pasaran

  • PapaHarga platform pemberontak jenis keretapi panduanKedudukan pengeluar yang disesuaikan

    PapaHarga platform pemberontak jenis keretapi panduanKedudukan pengeluar yang disesuaikan

  • segera:Peringatan: Maklumat GombeOil immersed transformer foundationKepelbagaian jenis dan banyak ciri memberi anda GombeOil immersed transformer foundationKepelbagaian jenis dan banyak ciri oleh syarikat kami, perkhidmatan GombeOil immersed transformer foundationKepelbagaian jenis dan banyak ciri dan maklumat lain. Sekiranya anda membeli produk GombeOil immersed transformer foundationKepelbagaian jenis dan banyak ciri, sila sahkan, buka akaun syarikat, dan tandatangani perjanjian GombeOil immersed transformer foundationKepelbagaian jenis dan banyak ciri. GombeOil immersed transformer foundationKepelbagaian jenis dan banyak ciri di atas adalah aktiviti perdagangan komersial. Maklumat yang dipaparkan di atas diberikan oleh penjual, dan keaslian, ketepatan dan kesahan kandungan adalah tanggungjawab penjual penerbitan. Perlu diketahui bahawa risiko dalam transaksi Internet adalah objektif. Kami berharap semua orang akan bekerjasama dengan itikad baik, kerjasama win-win, dan mengekalkan persekitaran rangkaian yang harmoni, mematuhi undang-undang dan murni. Sekiranya anda mendapat maklumat palsu di GombeOil immersed transformer foundationKepelbagaian jenis dan banyak ciri, atau maklumat itu melanggar hak undang-undang anda, kami akan bekerjasama secara aktif dan atasi dengan serius dan hapuskan maklumat tepat pada waktunya, Dengan ini nyatakan!