Gombe1600KVA transformer priceKeupayaan untuk melindungi

  • masa pelepasan:2024-03-22 08:00:09
  • Kata kunci:

  • Paparan halaman:233
  • Penerangan pantas:

    Gombe,GombeSpesifikasi kemampuan pengubah kuasa,Dipersediakan dengan pengawal suhu,GombeLukisan pemasangan pengubah tenggelam

Kandungan artikel
GombeSpesifikasi kemampuan pengubah kuasa,

Dipersediakan dengan pengawal suhu,GombeLukisan pemasangan pengubah tenggelam minyak, pemanas platin (pt) ditempatkan di samping lubang terbenam di atas kola solenoid tenaga rendah untuk menguji ketinggalan suhu angin pengubah, menghentikan pemanas sentrifugal sejuk, penggera tepat suhu dan kesan ketinggalan tepat suhu, dan menyediakan mesin dan peralatan perlindungan tepat tenaga yang boleh dipercayai untuk pengubah ujian kering, untuk menguji prestasi keselamatan operasi pengubah.

Dari penampilan, jenis pakej berbeza. inti pengubah dan koil elektromagnetik boleh dilihat segera untuk pengubah jenis kering, dan hanya shell boleh dilihat untuk pengubah yang ditenggelamkan minyak;

GombePasar pengubah dalaman lambat

Dry type transformer factory

Cimpia TurziiPipa pembuangan panas radiator paip panas biasanya dibuat dari paip baja tanpa lengkap selepas dipotong dengan menampar mati. Apabila paip pembuangan panas dibelakang dan diseweldi oleh penywelding elektrik, pembuangan minyak sering disebabkan. Ini disebabkan kekuatan sokongan pada permukaan paip dan tekanan kerja pada lubang dalaman apabila menampar paip pembuangan panas.

Syarikat pengubah minyak terjun

Pembuat pengubah jenis kering


Gombe1600KVA transformer priceKeupayaan untuk melindungi



Operasi dan pengurusan penyelamatan pengubah tenggelam minyak

Bagaimana untuk menjaga pengubah jenis kering?

Lupakan operasi muatan pengubah kuasa: jika muatan berfungsi untuk masa yang panjang, ia akan menyebabkan koil elektromagnetik panas,GombePengubah udara-sejuk tenggelam minyak, izolasi akan lambat tua, dan sirkuit pendek antara kotak akan gagal Kegagalan sirkuit pendek dua warna atau sirkuit pendek untuk kesalahan tanah dan penyelesaian minyak.

Bahan langsungOperasi pengubah tenggelam minyak

Pengubah terbenam minyak

Mod wayar pengubah jenis kering:


Gombe1600KVA transformer priceKeupayaan untuk melindungi



Isolasi dan pemindahan panas berbeza. Pengubah jenis kering secara umum diisilai dengan resin epoksi, disejukkan oleh udara semulajadi dan kapasitas besar oleh peminat sentrifugal. Pengubah yang ditenggelamkan minyak diisilai oleh minyak mengisolasi, diisilai oleh minyak mengisolasi dalam sistem yang berkeliaran di dalam pengubah, dan panas dibuang pada radiator (radiator) sistem yang berkeliaran di dalam pengubah.

HargaSolusi pengurangan getaran jambatan kabel adalah untuk mengubah sambungan keras antara jambatan bas dan pengubah jenis kering, dan solusi pengurangan getaran dibuat di jambatan kabel.

Analisis penyimpanan kuasa pengubah

Pengubah kuasa

GombeApabila skru ekstruder inti melalui memegang inti besi penukar adalah longgar, terdapat bahagian topi skru yang tersisa pada inti besi, atau bahan logam kecil jatuh ke dalam penukar, penukar akan menghantar keluar & ldquo; Ding Ding Dang & rdquo; Or & ldquo; Panggil & hellip; Panggil & Helip& rdquo; Bunyi meniup dan & ldquo; Squeak, sementara voltaj bekerja arus dan suhu pengubah semua normal. Keadaan seperti ini biasanya tidak membahayakan semua operasi normal pengubah, dan boleh diselesaikan sehingga kekurangan kuasa.

Apabila menggunakan sampel minyak pengubah kuasa dalam operasi perlu menambah minyak dari valv gerbang minyak di bahagian bawah tangki minyak atau valv gerbang sampel untuk melepaskan sekitar kg cairan sampah yang disimpan di bawah untuk membersihkan masukan minyak, dan kemudian mengambil sampel minyak.

Penukar tap pengubah kuasa juga akan mempunyai pengisihan yang kuat. Penukar tapak beban kV secara umum disisolasi dari tanah oleh kilang paip kertas yang dihasilkan.

GombeMaklumat produk lain
  • NijkerkJembatan penerbangan tetap hidraulikMomentum pengembangan dan pengenalan jenis

    NijkerkJembatan penerbangan tetap hidraulikMomentum pengembangan dan pengenalan jenis

  • NijkerkPlatform angkat hidraulik bergerak jenis guntingHarga mulai meningkat

    NijkerkPlatform angkat hidraulik bergerak jenis guntingHarga mulai meningkat

  • NijkerkFully automatic reclaimerApakah industri yang berkenaan

    NijkerkFully automatic reclaimerApakah industri yang berkenaan

  • PaluOil immersed transformer foundationGunakan penyelenggaraan dan penyelesaian masalah

    PaluOil immersed transformer foundationGunakan penyelenggaraan dan penyelesaian masalah

  • Demam panasPlatform penangkapan hidraulik produksiHuraikan secara ringkas beberapa langkah berjaga-j

    Demam panasPlatform penangkapan hidraulik produksiHuraikan secara ringkas beberapa langkah berjaga-j

  • Demam panasJenis tetap hidraulik paksi yang diletakPeruncit

    Demam panasJenis tetap hidraulik paksi yang diletakPeruncit

  • KoshalinJembatan penerbangan tetap hidraulikKedudukan pasaran

    KoshalinJembatan penerbangan tetap hidraulikKedudukan pasaran

  • KoshalinPlatform angkat hidraulik diletak silinderHarga akan meningkat selepas percutian

    KoshalinPlatform angkat hidraulik diletak silinderHarga akan meningkat selepas percutian

  • segera:Peringatan: Maklumat Gombe1600KVA transformer priceKeupayaan untuk melindungi memberi anda Gombe1600KVA transformer priceKeupayaan untuk melindungi oleh syarikat kami, perkhidmatan Gombe1600KVA transformer priceKeupayaan untuk melindungi dan maklumat lain. Sekiranya anda membeli produk Gombe1600KVA transformer priceKeupayaan untuk melindungi, sila sahkan, buka akaun syarikat, dan tandatangani perjanjian Gombe1600KVA transformer priceKeupayaan untuk melindungi. Gombe1600KVA transformer priceKeupayaan untuk melindungi di atas adalah aktiviti perdagangan komersial. Maklumat yang dipaparkan di atas diberikan oleh penjual, dan keaslian, ketepatan dan kesahan kandungan adalah tanggungjawab penjual penerbitan. Perlu diketahui bahawa risiko dalam transaksi Internet adalah objektif. Kami berharap semua orang akan bekerjasama dengan itikad baik, kerjasama win-win, dan mengekalkan persekitaran rangkaian yang harmoni, mematuhi undang-undang dan murni. Sekiranya anda mendapat maklumat palsu di Gombe1600KVA transformer priceKeupayaan untuk melindungi, atau maklumat itu melanggar hak undang-undang anda, kami akan bekerjasama secara aktif dan atasi dengan serius dan hapuskan maklumat tepat pada waktunya, Dengan ini nyatakan!